Pessimists Live Longer Lives According To A New Study

pessimist

OLDER people who look on the darker side of life tend to live longer than optimists, who in turn face an increased risk of illness and mortality, a new study by a German research institute has found. Researchers in Germany and Switzerland found older people who believe their life satisfaction will be above average in future face a 10 per cent higher mortality risk or are more likely to develop physical health problems, the DIW think-tank said. “It is possible that a pessimistic outlook leads elderly people to look after themselves and their health better and take greater precautions against risks,” said one of the researchers, Frieder Lang. “It seems that older people who have a low expectation of how contented they will be in future lead longer and healthier lives than those who believe their future is rosy,” DIW said. The study was conducted by a team from the Friedrich Alexander University of Erlangen-Nuernberg, the Berlin-based DIW as well as Humboldt University in Berlin and the University of Zurich. They analysed long-term data compiled between 1993 and 2003 where the same people belonging to three different age groups were asked every year to assess their current level of life satisfaction and how contented they expected to be in five years. Over the 10-year period the researchers checked with each participant six times whether their expected level of satisfaction tallied with reality five years on. Results showed 25 per cent of older participants realistically estimated their future contentment, while around 43 per cent underestimated it and 32 per cent overestimated, the DIW said. Young adults mostly had an unrealistically rosy view of their future while middle-aged people were largely spot on, it said.
Nese deri tani kishim menduar qe sa me optimiste ne lidhje me te ardhmen te jemi, aq me gjate jetojme, ndoshta ka ardhur koha qe te ndryshojme kete qe kemi besuar deri tani. Sipas stidimit me te fundit, pritshmerite e uleta per nje te ardhme te bukur dhe te lumtur mund tu bejne qe te shkoni ne moshe shume te vjeter. Pra, ata persona qe kane pritshmeri me te uleta nga e ardhmja e tyre jetojne me gjate se sa ata persona qe kane pritshmeri te larta. Ajo qe zbuluan kerkuesit ishte se; kur u krahasuan me bashkemoshataret e tyre qe kishin nje pamje me te lumtur, Gjermanet e nje moshe te thyer qe jane me pesimiste, kane tendencen te jetojne jete me te gjata dhe me te shendetshme. "Zbulimet tona treguan qe te qenit shume optimist dhe parashikimi i nje te ardhmeje me te mire ishte i lidhur me nje rrezik me te madh per paaftesi apo vdekje ne dhjetevjecarin pasardhes," - tha kerkuesi Frieder R. Lang, i universitetit te Erlangen-Nuremberg ne Gjermani ne nje deklarate. "Pesimizmi ne lidhje me te ardhmen mund te inkurajoje njerezit qe te jetojne me me shume kujdes, duke marre masa per shendetin dhe sigurine." Ekipi i Lang, studioi rezultatet vjetore te nje anketimi te pervitshem gjerman qe nga viti 1993 e deri ne 2003, qe i perkishnin dhjeterave e mijerave njerezve te moshave nga 18 e deri ne 96. Ne ato pyetje perfshihej informacion ne lidhje me shendetin e pjesemarresit, si edhe nje vleresim se sa te kenaqur ishin ata me jetet e tyre dhe sa te kenaqur mendonin ata se do te ishin pas 5 vjetesh, ne nje shkalle nga 0 tek 10. Nder ata qe ishin 65 vjec apo me te vjeter, 43% e atyre qe u pergjigjen e kishin nenvleresuar se sa kenaqesi do tu jepte jeta 5 vjet pas anketimit fillestar. 32% e kishin mbivleresuar, ndersa vetem 25% e kishin parashikuar te sakte. Cdo shkalle mbivleresimi ishte e lidhur me 9.5% rritje e mundesise qe nje prej pergjigjesve do te raportonte nje paaftesi dhe 10% rritje e mundesuse qe personi do te kishte vdekur 5 vjet me vone. "Papritur, ne gjithashtu zbuluam qe shendeti i mire dhe stabel dhe te ardhurat ishin te lidhura me pritshmerine te nje renie me te madhe ne krahasim me ato qe nuk ishin me shendet te mire apo qe ishin me pak te ardhura." - tha Lang. "Per me teper, ne zbuluam qe sa me te larta te ishin te ardhurat, aq me shume kishte rrezik per paaftesi." Studime te tjera kontradiktore sugjerojne qe juria eshte ende e pavendosur ne lidhje me sekretin e jetegjatesise. Vitin e kaluar, nje anketim me rreth 1000 Amerikane ne moshe te vjeter zbuloi qe nje qendrim elastik mund te ndihmoje ne nje shendet te mire fizik ne perceptimin e njerezve. Nje studim tjeter i vitit 2012 qe perfshinte qindvjecare, zbuloi qe karakteristika te personalitetit te tyre, si per shembull te qenit te shkathet, gazmore dhe oprimiste, si edhe qe shijojne te qeshin dhe te qendrojne te zene me aktivitete te ndryshme, mund te luajne nje rol shume te rendesishem ne jetegjatesine.



Copyright © Newest & Latest News.

Blog Archive

Powered by Blogger.